Startupkit

Forløb for iværksættere/selvstændige: 

Vi vil sikre en højere overlevelsesrate for IVS i Danmark og sætter ind med dette værktøj i den kritiske start-up fase – som er de første 1 – 3 år.  Vi supplerer altså den vifte af tilbud der er på det faglige område – med at inkludere et forløb, som sætter fokus på virksomhedens vigtigste aktiv – DIG! Vi hjælper dig med at navigere i kaos☺ og få mere ud af din tid – så der er balance i dit liv.

Vi tilbyder fokuseret indsats på iværksætterens personlige formåen og kompetencer, i form af certificeret typologitest og individuel forretningsorienteret testtilbagemelding.

Vi coacher ud fra et fokuseret business perspektiv – med lang og bred erfaring fra lederroller, udvikling af mennesker og organisationer – og ikke mindst som succesfulde iværksættere.

Vi udfolder den enkeltes eget potentiale via typologitest og coacher kognitivt og forretningsorienteret med fokus på styrker og faldgruber. Den enkelte deltager bliver klog på sig selv og sine kompetencer.  Deltageren får eget, personligt kompetencekort og oversigt over styrker og faldgruber. Deltageren får en typeanalyse og vejledning i opbygning af fremtidigt team. Deltageren bliver klogere på kundetypologier og får værktøjer til målrettet kommunikation.

Forløb

Forløbet i Starupkit indeholder en introduktion, en test over dine egne personlige kompetencer og  individuelle coachingsamtaler. De individuelle samtaler afholdes normalt én til to gange ugentligt. 

På introduktionen fortæller vi om selve forløbet, testværktøjet / typologier og om nogle af de fordele, som du også får med dig. Dernæst aftaler vi separat det næste møde, så det også passer ind i din kalender. Det er også på første måde, du kan mærke efter, om der er kemi og grundlag for et positivt samarbejde.

Vi mødes enten personligt eller online 3 – 4 gange – og herefter har du muligheden for at booke separate opfølgningsmøder, hvis der er behov for det.

I Startupkit bruger vi elementer fra positiv og kognitiv psykologi, coaching, MRT, Napoleon Hill og praktisk erfaring fra ledelse, iværksætteri og HR i forskellige virksomheder/organisationer. Starupkit er et samarbejde mellem Zibrandtsen Consulting Aps og Jobagenterne Aps. Vi har således samlet et væld af kompetencer, som vi nu tilbyder til dig. 

Brug af testværktøjer

Ved at benytte et valideret testværktøj sparer vi mange timers coaching og kan derved gøre forløbet både billigt og tilpasset en travl hverdag som selvstændig.  

Samtidig sikrer vi, at det er dig, der bliver klogere på dig selv – og ikke andre. Vi er dit værktøj til at åbne op for dine egne kompetencer. 

Testværktøjet er gennemprøvet og vi har som certificerede brugere benyttet os af det i rigtig mange år – og ved, hvilken positiv og afklarende effekt det giver.  

Du får naturligvis også en skriftlig rapport, som du kan bruge igen og igen. 

Enkelt, effektivt – og målrettet.

Som iværksætter har jeg fået styr på, hvad jeg er stærk til og samtidig, hvad jeg kan gøre, for at få endnu mere styr på mine mange arbejdsområder. Testen og den konstruktive one-to-one samtale har gjort, at jeg nu arbejder mere struktureret, har lavet nogle enkle og nemme ændringer, som med det samme giver pote i form af effektivitet og resultater. Jeg sparer allerede masser af tid og jeg er samtidig også langt mere opmærksom på et motiverende samarbejde med min kollega! Gid jeg havde fået det tidligere😊

Simon Ly
, Vixo

Praktiske informationer

Hvordan kommer jeg i forløb hos jer?

Kontakt os på tlf. 20 48 24 19 eller info@zibcon.dk / info@startupkit.dk.

Hvornår kan jeg starte?

Vi har normalt kun 1 – 2 ugers ventetid. Vi er ret fleksible i forhold til at finde tider, der passer dig. Vi har også enkelte aften/weekendtider.

Hvor afholdes møderne?

Alle møder afholdes online eller på vores kontor i Roskilde, Pulsen 5, 4000 Roskilde. Der findes parkering, og Roskilde Station ligger ca. 20 minutters gang herfra. Bus 202A går lige til døren.

Hvad gør jeg, hvis jeg stadig er i tvivl?

Du er meget velkommen til at sende en mail til info@zibcon.dk eller kontakte os på mobil 20 48 24 19 – så kan vi snakke om det.